Andre siger om NemTilmeld

Gør som 2500 andre tilfredse kunder - lad NemTilmeld hjælpe dig til vellykkede arrangementer, der giver smil på alles læber!

På siderne her kan du læse om, hvordan arrangører over hele landet har brugt NemTilmeld til at gennemføre succesfulde arrangementer med glade gæster.

Klik på en kategori herunder for at læse cases fra virksomheder, der ligner din

Billetsalg og konference

"De er ikke et traditionelt IT-firma. De er meget mere service-mennesker"

- Vibeke Halse, Hotelchef, Trinity Hotel & Konference Center

Trinity Hotel og Konference Center vil være de bedste i Fredericia til at levere totale og unikke oplevelser for deres gæster – både når det gælder hotelophold samt konferencer og møder. NemTilmeld sikrer, at de ansatte har mere tid til netop denne kerneopgave.

Læs hele casen

Billetsalg og konference

"Det er så meget nemmere at administrere vores arrangementer nu"

- Michelle Thoisen, Kursusassistent , Castberggård

Castberggård dækker både over en højskole, et jobcenter samt et konferencecenter og et feriecenter – så der er mange ting at holde styr på. De bruger NemTilmeld til bl.a. kurser, foredrag, konferencer og fester, og det sparer dem en del tid og ressourcer – bl.a. fordi de ikke længere skal håndtere tilmeldinger via telefon og mail eller udsende fakturaer og rykkere for manglende betaling.

Læs hele casen
volleyball_jakob_warme_hansen_round.png

Billetsalg og konference

"Fleksibiliteten er en kæmpe fordel, og sparer mig en masse tid. Jeg tænker helt sikkert, at andre kan have glæde af NemTilmeld"

- Jakob Wärme Hansen, Pressechef, Volleyball Danmark

Læs hele casen
graestedkro_jonathan_round.png

Billetsalg og konference

"Den fleksibilitet, vi er blevet mødt med, tror jeg, er helt unik. Man kan altid få fat i dem, de lytter, og de agerer på vores forespørgsler. Det er en flot service."

- Jonathan Larsen, Webmaster, Græsted Kro

Læs hele casen

Medlemsorganisationer, der også bruger NemTilmeld