Løsninger og priser hos NemTilmeld

Står du for tilmeldingen til din medlems­organisations arrangementer? Så har vi en fornuftig løsning til dig

Få et overblik over NemTilmelds løsninger og find den løsning, der passer til dine specifikke behov

NemTilmeld til brug i dit arbejde

Årslicens til medlemsorganisationer, der ønsker at gøre tilmelding til deres arrangementer nemt


  • Et samlet overblik

  • Nemt at bruge

  • Nem tilmelding for dine deltagere

  • Opdaterede deltagerlister

  • Invitation af deltagere

  • Saml kommunikationen til dine deltagere

  • Sikker opbevaring af data om deltagerne i Danmark

  • ISAE 3000 revisorerklæring

  • Nemmere hverdag - slip for det løbende bøvl ved bl.a. at indsamle korrekte oplysninger fra deltagerne i første hug

  • Fri nordjysk support

  • Mulighed for at tilkøbe håndtering af deltagerbetaling (prisen er 2% af det modtagne beløb + transaktionsgebyrer ved kortbetalinger)

Se alle funktioner

44.300 kr. per år

Svarer til 3.700 kr. per måned

Prisen inkluderer:
Op til 1.000 tilmeldte deltagere årligt
Ubegrænset antal brugere
0 kr. i modtagne betalinger via NemTilmeld (i)
Tilfredshedsgaranti (i)

Opret konto Prøv det for 0 kr.
NemTilmeld til frivillige foreninger

Årslicens til foreninger, der kun bruger frivillig arbejdskraft


  • Et samlet overblik

  • Nemt at bruge

  • Nem tilmelding for dine deltagere

  • Opdaterede deltagerlister

  • Invitation af deltagere

  • Saml kommunikationen til dine deltagere

  • Sikker opbevaring af data om deltagerne i Danmark

  • ISAE 3000 revisorerklæring

  • Nemmere hverdag - slip for det løbende bøvl ved bl.a. at indsamle korrekte oplysninger fra deltagerne i første hug

  • Fri nordjysk support

  • Opkræv nemt betaling

Se alle funktioner

0 kr. per år

Svarer til 0 kr. per måned

Prisen inkluderer:
Ubegrænset antal tilmeldinger
Ubegrænset antal brugere
Opkrævning af betaling gennem NemTilmeld (i)

Opret sponsorat Læs mere om NemTilmelds sponsorat

 

Har I mere end 1.000 tilmeldte deltagere om året?

Vi lukker ikke ned for tilmeldingen, når du rammer dit loft - i stedet bliver du blot rykket op på en større tilmeldingspakke. Kontakt os for at få en pris på forhånd.

Tlf. 70404070
E-mail: Support@nemtilmeld.dk

NemTilmelds funktioner

Se de mange nyttige funktioner ved at skifte kategori herunder.

  • Indstil hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Opret egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding. Det kan være tekstfelter, rullemenuer samt afkrydsnings- og datofelter

  • Opret tilvalg, deltagerne kan eller skal vælge ved tilmelding (f.eks. valg af workshops eller overnatning) og gør det muligt for deltagere at ændre i deres tilvalg senere.

  • Indstil om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder

  • Track og kategoriser besøgende på dine tilmeldingssider og se, hvor mange besøgende, der tilmelder sig (konverteringer).

  • Gør det muligt for deltagere at rette deres oplysninger selv

  • Gør det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbageføres deltagerbetalingen automatisk)

  • Indstil om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller

  • Indhent samtykke til indsamling og behandling af personfølsomme oplysninger

  • Indstil om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, når inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig

  • Sæt begrænsning på hvor mange personer, en deltager kan tilmelde

  • Indstil hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforløbet (dansk, engelsk, m.fl.)

  • Angiv et tidspunkt for, hvornår tilmeldingen skal starte

  • Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på hvor mange billetter, de inviterede kan bestille

  • Se status på antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. for dit arrangement (alt kører automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, når der ikke er flere ledige pladser)

  • Indtast basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)

  • Opret forskellige billettyper på samme arrangement - eks. én billetype til medlemmer og én billettype til ikke-medlemmer

  • Vælg om der skal være hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun få udvalgte kan vælge

  • Indstil hvem der får mail, når deltagere tilmelder og afmelder sig (eks. dig selv, din chef, samarbejdspartner eller kollega)

  • Kopier et tidligere arrangement og ret i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden

  • Vælg om du vil bruge venteliste, når det maksimale antal deltagere er nået

  • Indstil om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede

  • Eksporter opdaterede deltagerlister til Excel

  • Udskriv deltagerlister - vælg mellem tre formater

  • Opret kartotek over steder, der ofte anvendes til dine arrangementer

  • Indtast basisoplysninger om virksomheden, som er synlige på arrangementssiden

  • Vælg om deltagerlisten for arrangementet skal være synlig på arrangementssiden

  • Opret personlige brugernavne til de personer, som skal bruge tilmeldingssystemet - læs om fordelene her

  • Gruppeløsning til organisationer med underafdelinger: Saml arrangementer fra forskellige arrangementslister hos NemTilmeld på én fælles arrangementsliste (Tilkøb - se mere her)

  • Tilpas og udsend invitationsmails. Du kan også indstille et tidspunkt for udsendelse af dine invitationer

  • Inviter deltagere fra tidligere arrangementer (der har været administreret i NemTilmeld)

  • Indsæt mailingliste fra fx Excel

  • Send påmindelsesmail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig

  • Brevflet navne, så de inviterede får personlig mail

  • Send en mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema

  • Send SMS til de tilmeldte (fx med påmindelse om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (kræver tilkøb af SMS-enheder)

  • Del dit arrangement på Facebook, LinkedIn, Google+, KultuNaut mv.

  • Giv deltagerne mulighed for at dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig

  • Tilpas den svarmail, deltagerne får, når de tilmelder sig

  • Vedhæft en mødeindkaldelse til bekræftelsesmailen, så du hjælper deltagerne med at huske at komme til arrangementet

  • Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (kræver tilkøb)

  • Opsæt en side for hvert enkelt arrangement og tilføj eksempelvis en titel, en arrangementsbeskrivelse, billeder eller links

  • Indsend virksomhedens logo til brug på arrangementsside, i automails mv.

  • Indsæt billede til brug i toppen af din arrangementsside

  • Indsæt billede til brug på din arrangementskalender

  • Indstil baggrundsfarven på den øverste del af arrangementssiden

  • Vælg om stedet skal vises via Google Maps

  • Udskriv navneskilte med eller uden logo

  • Udskriv bordkort

  • Indsæt billede til brug, når arrangementet deles på de sociale medier

  • Integrér din offentlige arrangementsliste på din egen hjemmeside med NemTilmelds iframe løsning (kan tilkøbes for 2.500 kr. + moms per år - se mere her)

  • Tilpas jeres domæne, design mm. så det afspejler jeres brand i større grad og er adskilt fra NemTilmelds side ("White label"-løsning kan tilkøbes).

  • Vælg om arrangementet er gratis eller med betaling

  • Indstil hvilke(n) valuta, der skal anvendes på arrangementssiden

  • Indstil visning af priser med eller uden moms

  • Indstil om det skal være muligt at købe gavekort til dine arrangementer

  • Vælg selv hvilke betalingsmetoder, deltagerne skal kunne vælge ved tilmelding. Tilbyd f.eks. betaling med betalingskort, MobilePay, faktura eller elektronisk faktura til EAN, der genereres og sendes automatisk til bestilleren ved tilmelding

  • Overfør alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto

  • Tilføj flere prisklasser eller forskellige typer pladser ved arrangementet

  • Tilbyd gratis eller betalte tilvalg - fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.

  • Tilmeldingssystemet registrerer automatisk, når en deltager har betalt, og du kan vælge at sende automatiske rykkere til dem, der mangler at betale

  • Afmeld og refunder tilmeldte deltagere med få klik

Eksempler på hvordan tilmelding med NemTilmeld kan se ud

Se eksempel på arrangementsside

Har du brug for at snakke med et rigtigt menneske?

Fang vores nordjyske kundehjælpere Mette og Jacob på:

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk