Løsninger

Den rigtige løsning til dig

NemTilmeld håndterer tilmelding til arrangementer i alle størrelser, fra mindre kundemøder til store konferencer og virtuelle events. Systemet hjælper dig gennem alle faser af tilmelding og tilbyder en brugervenlig platform til kommunikation med deltagerne.

NemTilmeld tilbyder desuden en betalingsløsning, hvor du let og uden forudgående kendskab til online betaling kan tage mod betaling sammen med dine tilmeldinger. Det er NEMT!

NemTilmeld uden betaling

Til dig, som primært laver arrangementer uden deltagerbetaling. Du får adgang til alle NemTilmelds tidssparende funktioner, men du kan ikke modtage betalinger igennem systemet.


  • Fri personlig support på tlf. & e-mail

  • Egen arrangementsside med unik URL

  • Kommunikation med deltagere - før, under og efter dit event

  • Automatisk opdaterede deltagerlister

  • Tilpas og send invitationer til forskellige grupper

  • Print navneskilte og bordkort med dit logo

  • 3 brugeradgange

  • Betaling med Dankort, Mastercard, Visa og Mobilepay

  • Betaling med Faktura (og elektronisk faktura til EAN)

  • Automatisk udsendelse af rykkere for manglende betaling

  • Udbetaling af arrangementets omsætning til valgfrie konti

  • Dokumentation til regnskab

Se alle funktioner

2.100 kr. per måned

uden binding

25% rabat på årslicens

Opret konto Prøv det for 0 kr. Har I en forening eller klub?
NemTilmeld med betaling

Til dig, som tilbyder arrangementer med deltagerbetaling. Du får den fulde pakke af funktioner herunder mulighed for at håndtere brugerbetaling, fakturering, dokumentation og rykkerprocedure.


  • Fri personlig support på tlf. & e-mail

  • Egen arrangementsside med unik URL

  • Kommunikation med deltagere - før, under og efter dit event

  • Automatisk opdaterede deltagerlister

  • Tilpas og send invitationer til forskellige grupper

  • Print navneskilte og bordkort med dit logo

  • 3 brugeradgange

  • Betaling med Dankort, Mastercard, Visa og Mobilepay

  • Betaling med Faktura (og elektronisk faktura til EAN)

  • Automatisk udsendelse af rykkere for manglende betaling

  • Udbetaling af arrangementets omsætning til valgfrie konti

  • Dokumentation til regnskab

Se alle funktioner

3.300 kr. per måned

uden binding

25% rabat på årslicens

Opret konto Prøv det for 0 kr. Har I en forening eller klub?

Har du få deltagere årligt? Eller skal du blot afholde et enkelt arrangement?

Kontakt vores kundehjælpere for at få en pris, der matcher dit behov.

Kontakt vores kundehjælpere

NemTilmelds funktioner

Se de mange nyttige funktioner ved at skifte kategori herunder.

  • Indstil hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Opret egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding. Det kan være tekstfelter, rullemenuer samt afkrydsnings- og datofelter

  • Opret tilvalg, deltagerne kan eller skal vælge ved tilmelding (f.eks. valg af workshops eller overnatning) og gør det muligt for deltagere at ændre i deres tilvalg senere.

  • Indstil om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder

  • Track og kategoriser besøgende på dine tilmeldingssider og se, hvor mange besøgende, der tilmelder sig (konverteringer).

  • Gør det muligt for deltagere at rette deres oplysninger selv

  • Gør det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbageføres deltagerbetalingen automatisk)

  • Indstil om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller

  • Indhent samtykke til indsamling og behandling af personfølsomme oplysninger

  • Indstil om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, når inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig

  • Sæt begrænsning på hvor mange personer, en deltager kan tilmelde

  • Indstil hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforløbet (dansk, engelsk, m.fl.)

  • Angiv et tidspunkt for, hvornår tilmeldingen skal starte

  • Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på hvor mange billetter, de inviterede kan bestille

  • Se status på antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. for dit arrangement (alt kører automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, når der ikke er flere ledige pladser)

  • Indtast basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)

  • Opret forskellige billettyper på samme arrangement - eks. én billetype til medlemmer og én billettype til ikke-medlemmer

  • Vælg om der skal være hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun få udvalgte kan vælge

  • Indstil hvem der får mail, når deltagere tilmelder og afmelder sig (eks. dig selv, din chef, samarbejdspartner eller kollega)

  • Kopier et tidligere arrangement og ret i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden

  • Vælg om du vil bruge venteliste, når det maksimale antal deltagere er nået

  • Indstil om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede

  • Eksporter opdaterede deltagerlister til Excel

  • Udskriv deltagerlister - vælg mellem tre formater

  • Opret kartotek over steder, der ofte anvendes til dine arrangementer

  • Indtast basisoplysninger om virksomheden, som er synlige på arrangementssiden

  • Vælg om deltagerlisten for arrangementet skal være synlig på arrangementssiden

  • Opret personlige brugernavne til de personer, som skal bruge tilmeldingssystemet - læs om fordelene her

  • Gruppeløsning til organisationer med underafdelinger: Saml arrangementer fra forskellige arrangementslister hos NemTilmeld på én fælles arrangementsliste (Tilkøb - se mere her)

  • Tilpas og udsend invitationsmails. Du kan også indstille et tidspunkt for udsendelse af dine invitationer

  • Inviter deltagere fra tidligere arrangementer (der har været administreret i NemTilmeld)

  • Indsæt mailingliste fra fx Excel

  • Send påmindelsesmail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig

  • Brevflet navne, så de inviterede får personlig mail

  • Send en mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema

  • Send SMS til de tilmeldte (fx med påmindelse om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (kræver tilkøb af SMS-enheder)

  • Del dit arrangement på Facebook, LinkedIn, Google+, KultuNaut mv.

  • Giv deltagerne mulighed for at dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig

  • Tilpas den svarmail, deltagerne får, når de tilmelder sig

  • Vedhæft en mødeindkaldelse til bekræftelsesmailen, så du hjælper deltagerne med at huske at komme til arrangementet

  • Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (kræver tilkøb)

  • Opsæt en side for hvert enkelt arrangement og tilføj eksempelvis en titel, en arrangementsbeskrivelse, billeder eller links

  • Indsend virksomhedens logo til brug på arrangementsside, i automails mv.

  • Indsæt billede til brug i toppen af din arrangementsside

  • Indsæt billede til brug på din arrangementskalender

  • Indstil baggrundsfarven på den øverste del af arrangementssiden

  • Vælg om stedet skal vises via Google Maps

  • Udskriv navneskilte med eller uden logo

  • Udskriv bordkort

  • Indsæt billede til brug, når arrangementet deles på de sociale medier

  • Integrér din offentlige arrangementsliste på din egen hjemmeside med NemTilmelds iframe løsning (kan tilkøbes for 2.500 kr. + moms per år - se mere her)

  • Tilpas jeres domæne, design mm. så det afspejler jeres brand i større grad og er adskilt fra NemTilmelds side ("White label"-løsning kan tilkøbes).

OBS: Disse funktioner er kun tilgængelige for brugere af NemTilmeld med deltagerbetaling.

  • Vælg om arrangementet er gratis eller med betaling

  • Indstil hvilke(n) valuta, der skal anvendes på arrangementssiden

  • Indstil visning af priser med eller uden moms

  • Indstil om det skal være muligt at købe gavekort til dine arrangementer

  • Vælg selv hvilke betalingsmetoder, deltagerne skal kunne vælge ved tilmelding. Tilbyd f.eks. betaling med betalingskort, MobilePay, faktura eller elektronisk faktura til EAN, der genereres og sendes automatisk til bestilleren ved tilmelding

  • Overfør alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto

  • Tilføj flere prisklasser eller forskellige typer pladser ved arrangementet

  • Tilbyd gratis eller betalte tilvalg - fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.

  • Tilmeldingssystemet registrerer automatisk, når en deltager har betalt, og du kan vælge at sende automatiske rykkere til dem, der mangler at betale

  • Afmeld og refunder tilmeldte deltagere med få klik

Kig med ind bagved NemTilmeld

Hvordan ser din offentlige eventside ud for dine deltagere?

Se eksempel på eventside

Support - Hverdage 9.00 - 16.00

Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk

...

Integrér dine arrangementer hos NemTilmeld på din egen hjemmeside

Har du eller din arbejdsplads egen hjemmeside? Så kan det måske give god mening at vise jeres arrangementer på denne for at gøre dem mere synlige for dine besøgende. Ved tilkøb af NemTilmelds iframe-løsning, kan du nemt få vist listen med dine aktuelle arrangementer på din egen hjemmeside.

Læs mere om tilkøbet

Få et samlet overblik over jeres lokalafdelingers arrangementer

Har I brug for at samle arrangementerne fra jeres lokalafdelinger under én paraply? Med NemTilmelds gruppeløsning kan jeres lokalafdelinger have deres egne konti og arrangementer og samtidig få mulighed for at vise dem på én fælles liste med arrangementer fra hele organisationen.

Læs mere om tilkøbet
...

For dem er tilmelding nemt