NemTilmeld håndterer tilmelding til arrangementer i alle størrelser, fra mindre kundemøder til store konferencer og virtuelle events. Systemet hjælper dig gennem alle faser af tilmelding og tilbyder en brugervenlig platform til kommunikation med deltagerne.
NemTilmeld tilbyder desuden en betalingsløsning, hvor du let og uden forudgående kendskab til online betaling kan tage mod betaling sammen med dine tilmeldinger. Det er NEMT!
Til dig, som primært laver arrangementer uden deltagerbetaling. Du får adgang til alle NemTilmelds tidssparende funktioner, men du kan ikke modtage betalinger igennem systemet.
Fri personlig support på tlf. & e-mail
Egen arrangementsside med unik URL
Kommunikation med deltagere - før, under og efter dit event
Automatisk opdaterede deltagerlister
Tilpas og send invitationer til forskellige grupper
Print navneskilte og bordkort med dit logo
3 brugeradgange
Betaling med Dankort, Mastercard, Visa og Mobilepay
Betaling med Faktura (og elektronisk faktura til EAN)
Automatisk udsendelse af rykkere for manglende betaling
Udbetaling af arrangementets omsætning til valgfrie konti
Dokumentation til regnskab
2.100 kr. per måned
uden binding
25% rabat på årslicens
Opret konto Prøv det for 0 kr. Har I en forening eller klub?Til dig, som tilbyder arrangementer med deltagerbetaling. Du får den fulde pakke af funktioner herunder mulighed for at håndtere brugerbetaling, fakturering, dokumentation og rykkerprocedure.
Fri personlig support på tlf. & e-mail
Egen arrangementsside med unik URL
Kommunikation med deltagere - før, under og efter dit event
Automatisk opdaterede deltagerlister
Tilpas og send invitationer til forskellige grupper
Print navneskilte og bordkort med dit logo
3 brugeradgange
Betaling med Dankort, Mastercard, Visa og Mobilepay
Betaling med Faktura (og elektronisk faktura til EAN)
Automatisk udsendelse af rykkere for manglende betaling
Udbetaling af arrangementets omsætning til valgfrie konti
Dokumentation til regnskab
3.300 kr. per måned
uden binding
25% rabat på årslicens
Opret konto Prøv det for 0 kr. Har I en forening eller klub?Kontakt vores kundehjælpere for at få en pris, der matcher dit behov.
Kontakt vores kundehjælpereSe de mange nyttige funktioner ved at skifte kategori herunder.
Indstil hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding
Opret egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding. Det kan være tekstfelter, rullemenuer samt afkrydsnings- og datofelter
Opret tilvalg, deltagerne kan eller skal vælge ved tilmelding (f.eks. valg af workshops eller overnatning) og gør det muligt for deltagere at ændre i deres tilvalg senere.
Indstil om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder
Track og kategoriser besøgende på dine tilmeldingssider og se, hvor mange besøgende, der tilmelder sig (konverteringer).
Gør det muligt for deltagere at rette deres oplysninger selv
Gør det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbageføres deltagerbetalingen automatisk)
Indstil om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller
Indhent samtykke til indsamling og behandling af personfølsomme oplysninger
Indstil om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, når inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig
Sæt begrænsning på hvor mange personer, en deltager kan tilmelde
Indstil hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforløbet (dansk, engelsk, m.fl.)
Angiv et tidspunkt for, hvornår tilmeldingen skal starte
Se status på antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. for dit arrangement (alt kører automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, når der ikke er flere ledige pladser)
Indtast basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)
Opret forskellige billettyper på samme arrangement - eks. én billetype til medlemmer og én billettype til ikke-medlemmer
Vælg om der skal være hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun få udvalgte kan vælge
Indstil hvem der får mail, når deltagere tilmelder og afmelder sig (eks. dig selv, din chef, samarbejdspartner eller kollega)
Kopier et tidligere arrangement og ret i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden
Vælg om du vil bruge venteliste, når det maksimale antal deltagere er nået
Indstil om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede
Eksporter opdaterede deltagerlister til Excel
Udskriv deltagerlister - vælg mellem tre formater
Opret kartotek over steder, der ofte anvendes til dine arrangementer
Indtast basisoplysninger om virksomheden, som er synlige på arrangementssiden
Vælg om deltagerlisten for arrangementet skal være synlig på arrangementssiden
Opret personlige brugernavne til de personer, som skal bruge tilmeldingssystemet - læs om fordelene her
Gruppeløsning til organisationer med underafdelinger: Saml arrangementer fra forskellige arrangementslister hos NemTilmeld på én fælles arrangementsliste (Tilkøb - se mere her)
Tilpas og udsend invitationsmails. Du kan også indstille et tidspunkt for udsendelse af dine invitationer
Inviter deltagere fra tidligere arrangementer (der har været administreret i NemTilmeld)
Indsæt mailingliste fra fx Excel
Send påmindelsesmail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig
Brevflet navne, så de inviterede får personlig mail
Send en mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema
Send SMS til de tilmeldte (fx med påmindelse om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (kræver tilkøb af SMS-enheder)
Del dit arrangement på Facebook, LinkedIn, Google+, KultuNaut mv.
Giv deltagerne mulighed for at dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig
Tilpas den svarmail, deltagerne får, når de tilmelder sig
Vedhæft en mødeindkaldelse til bekræftelsesmailen, så du hjælper deltagerne med at huske at komme til arrangementet
Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (kræver tilkøb)
Opsæt en side for hvert enkelt arrangement og tilføj eksempelvis en titel, en arrangementsbeskrivelse, billeder eller links
Indsend virksomhedens logo til brug på arrangementsside, i automails mv.
Indsæt billede til brug i toppen af din arrangementsside
Indsæt billede til brug på din arrangementskalender
Indstil baggrundsfarven på den øverste del af arrangementssiden
Vælg om stedet skal vises via Google Maps
Udskriv navneskilte med eller uden logo
Udskriv bordkort
Indsæt billede til brug, når arrangementet deles på de sociale medier
Integrér din offentlige arrangementsliste på din egen hjemmeside med NemTilmelds iframe løsning (kan tilkøbes for 2.500 kr. + moms per år - se mere her)
Tilpas jeres domæne, design mm. så det afspejler jeres brand i større grad og er adskilt fra NemTilmelds side ("White label"-løsning kan tilkøbes).
OBS: Disse funktioner er kun tilgængelige for brugere af NemTilmeld med deltagerbetaling.
Vælg om arrangementet er gratis eller med betaling
Indstil hvilke(n) valuta, der skal anvendes på arrangementssiden
Indstil visning af priser med eller uden moms
Indstil om det skal være muligt at købe gavekort til dine arrangementer
Vælg tilbudte betalingsmetoder (i tilfælde af, at arrangementet er med deltagerbetaling). Der tilbydes altid betalingskort, yderligere kan der tilvælges MobilePay Online, fakturabetaling eller elektronisk faktura til EAN-numre.
Overfør alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto
Tilføj flere prisklasser eller forskellige typer pladser ved arrangementet
Tilbyd gratis eller betalte tilvalg - fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.
Send rykkere for manglende betalinger - indstil selv tonen i sproget
I så fald kan I få et sponsorat - altså NemTilmeld med betalingsmodul for 0 kr.
Læs mere
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation