Vi er et team af engagerede nordjyder, som sætter god og personlig kundeservice i højsædet. Nogle af os er lidt nørdede og elsker at finpudse de tekniske finesser ved systemet og udvikle nye funktioner. Andre af os står for kundekontakten i form af support, service, salg og hjælper dig med at skabe det bedst mulige arrangement.
Alle som én har vi en mission: Vi vil gøre hverdagen lettere for dig, der afholder arrangementer - store som små! Derfor lytter vi hele tiden til, hvad du som kunde har behov for af funktioner, hjælp, tips osv. - og gør vores bedste for at løse det!
Kundehjælper og kommunikation
Jacob er din hjælpende hånd, hvis du har brug for sparring eller rådgivning. Kunden er altid i centrum,
når Jacob hjælper dig med stort som småt. Derudover arbejder Jacob med kommunikation hos NemTilmeld og skriver tekster til nyhedsbreve og web for at øge kendskabet til virksomheden.
Han er en sindig og rolig vestjyde, som altid har været glad for sport. Nu kan kroppen dog ikke helt følge med. Han er rødglødende fan af den engelske fodboldklub Liverpool. Jacob bor i Aars med sin kone og børn. Jacob elsker at høre musik og bruge tid sammen med familie og venner.
Kundehjælper og kommunikation
Mette hjælper kunderne over telefon og mail, hvor hun brænder for at guide dem videre ad rette vej.
Derudover tager hun del i NemTilmelds kommunikationsarbejde, hvor hun sammen med Jacob skriver tekster til nyhedsbreve og web.
Mette bor i Aalborg med sin mand, sine to børn og sin hund. Hun er bidt af en gal strikketante og kan være behjælpelig med alt i strikkeopskrifter fra huer til cardigans. Derudover er hun en ivrig novelleskriver, og i weekenden er hun at finde i den lokale fodbold- og håndboldklub, hvor hun hepper en anelse for højt på sine børn fra sidelinjen.
Kundehjælper, erhvervsjurist og projektkoordinator
Janni er vores ekspert i juridiske spørgsmål. Hun sætter sig ind i gældende lovgivning og sikrer, at vi kender og følger reglerne
- f.eks. når det gælder persondata. Hun udfører også en del økonomiske controller-opgaver i det daglige. Janni hjælper ledelsen med at holde styr på projekter, og hun giver en hjælpende hånd, når og hvor der er behov for det.
Janni er oprindelig fra Nordjylland og bor i Aalborg med sin kæreste. Janni sætter pris på at nyde god mad i godt selskab, vandreture og sport. Hun har især en forkærlighed for håndbold og fodboldklubben Liverpool FC.
Kundehjælper og IT-kvalitetsmedarbejder
Frederik arbejder hver dag med at gøre NemTilmeld endnu nemmere at bruge. Han er uddannet i produkt- og designpsykologi
og bruger sin faglige viden, når nye funktioner skal tilføjes i systemet og forbedre brugeroplevelsen i det eksisterende system. Desuden hjælper Frederik udviklingsteamet med at afprøve nye ændringer i systemet.
Frederik bor i Godthåb med sin kæreste og barn. Han går op i madlavning og køkken-gadgets. Han bruger sin fritid på at tage billeder af dårligt design og at cykle lange ture, mens han lytter til lydbøger og podcasts.
Kundehjælper og kommunikation
Simone spreder budskabet om NemTilmelds brugervenlige og tidsbesparende system i Danmark og udlandet.
Hun fortæller vidt og bredt om NemTilmeld på digitale platforme og deler glimt af, hvad der foregår på NemTilmelds kontor i Nørresundby.
Simone er oprindeligt fra Nibe, men bor nu i lejlighed i Aalborg med sin kæreste Christian og deres lille dværghamster John. Når hun ikke bruger tid med sin elskede hamster, bruger hun sin fritid på at udfolde sig kreativt ved at tegne, male og sy tæpper.
Kundehjælper og systemadministrator
Ólafur opgraderer løbende NemTilmelds servere og sørger for, at alle IT-systemer kører, som de skal.
Hans fornemste opgave er at sikre, at der ikke er nogen sikkerhedshuller i NemTilmelds systemer. Er der noget teknisk, der driller en medarbejder, kan man også være sikker på, Ólafur kommer til undsætning.
Ólafur er oprindeligt fra Island og er opvokset i Reykjavik. Han bor nu i Aalborg, hvor han bruger meget af sin fritid på at cykle ture i området. Derudover nyder Ólafur at se en god film eller læse - og så er han altid klar på at spille et slag skak.
Kundehjælper og webudvikler
Rasmus udvikler nye funktioner og optimerer på de nuværende, så NemTilmeld altid bliver endnu bedre.
Som en del af udviklingsteamet er han en stærk analytiker, der tager højde for alle tænkelige situationer. Desuden sørger han for, at tingene er gennemarbejdede, før de sendes ud til kunden.
Rasmus går meget op i politik, og han har tidligere siddet i byrådet i Aalborg Kommune. Han bor i Nørresundby med sin kone og børn.
Kundehjælper og webudvikler
Kresten har særligt fokus på datasikkerhed, når vi laver ændringer eller nye funktioner i systemet.
Han har stor erfaring som programmør og er en vigtig del af vores udviklingsteam.
Kresten bor i Gistrup med sin kæreste. Han cykler til arbejde året rundt og er generelt et aktivt udendørsmenneske. Fritiden bruger han bl.a. på spejder, og sommerferien går hvert år til Island.
Kundehjælper og direktør
Thomas er medejer af NemTilmeld og står for den daglige drift. Han bruger meget tid på kundebesøg og netværk,
og er vores ansigt udadtil.
Thomas har stor erfaring med IT, og han er skarp i sine analyser og siger tingene ligeud. Han bruger også en del af sin tid med at hjælpe og vejlede kunderne. Thomas bor i Nørresundby med sin kone og børn. Fritiden bliver brugt på at windsurfe (når vejret tillader det) og i det internationale netværk JCI.
Kundehjælper og medejer
Jeppe er NemTilmelds anden medejer. Han holder skansen på kontoret, når Thomas er ude i byen.
Desuden står Jeppe for at holde styr på den daglige økonomi, drift og i det hele taget meget af det administrative arbejde.
Jeppe bor i Nørresundby, er glad for at gå ture langs Limfjorden og for at lave mad sammen med kammeraterne. Derudover er motorsport, biler og teknologi hans største interesser.
Vores mål er at gøre din hverdag så nem som muligt. I samme åndedrag kan vi sammen gøre en god forskel for verden. Derfor samarbejder vi med Plant for the Planet, der planter et træ for hver ny kunde hos NemTilmeld.
Læs mereHos NemTilmeld er vi glade for den danske foreningskultur. Derfor har vi valgt at tilbyde vores løsning inkl. betalingsmodul til alle organisationer, som er baserede på ulønnet arbejdskraft. Det betyder f.eks, at du frit kan bruge NemTilmeld i fodboldklubben eller i spejdergruppen.
Læs mereHvert år støtter Ronald McDonald Børnefond projekter, der hjælper alvorligt syge børn og deres pårørende. Fonden står bl.a. bag Ronald McDonalds Hus, der huser familier med børn indlagt på Rigshospitalet. Det er en vigtig sag, som vi gladeligt støtter.
Se Ronald McDonald-casen