NemTilmeld giver os tid til at skabe oplevelser for vores gæster

Har du lyst til at gå højt over Lillebælt og nyde udsigten over Fyn og Jylland gennem en unik ”Bridge Walking”-oplevelse og samtidig bo på det skønne Trinity? Eller skal du afholde eller deltage i en konference eller et andet stort arrangement hos Trinity? Så vil du stifte bekendtskab med NemTilmeld.

Trinity bruger NemTilmeld til registrering og betaling inden for deres forretningsspor, som er henvendt til både firmaer og private. Private kan f.eks. booke ophold, brunch eller julefrokost, og det fungerer enkelt og sikkert fortæller Vibeke Halse, hotelchef hos Trinity.

- Det sikrer gæsten en pålidelig reservation og betaling. NemTilmeld er garanti for sikkerhed og tryghed for gæsten, da der er en form for myndighed eller autoritet over systemet. Det giver en sikkerhed at reservere gennem NemTilmeld – både for os og gæsten

Firmaer og andre får tilbudt tilmeldingssystemet, når de afholder et større arrangement hos Trinity. I disse tilfælde er der ofte mange ting at holde styr på.

- Det er et vigtigt salgsparameter for os i den sammenhæng. Det er nemt at styre tilmelding, fakturering og evt. betaling. Vi kan styre de enkelte aktiviteter og tilvalg helt præcist, fordi logistikken er utrolig stærk.

Vibeke understreger at NemTilmeld er med at underbygge Trinitys hovedformål – at skabe de bedst mulige oplevelser for gæsterne.

- Vi skal ikke bruge tid på logistik. Vi kan i stedet frigive ressourcer, som vi bruger på nærvær og service overfor gæsten. Vi har hele tiden overblik, og i en travl hverdag kan vi bruge vores tid og energi på at skabe de bedste oplevelser for alle vores gæster. Det er vores kerneopgave, og her hjælper NemTilmeld meget.

NemTilmeld giver mig frihed, tryghed og overskud

Vibeke fortæller at NemTilmeld giver hende og hendes kolleger en række fordele, som hjælper hende i en travl hverdag.

- NemTilmeld er praktisk, enkelt og sikkert for de ansatte, som arbejder i de enkelte spor. Systemet skaber en opdeling, men samtidig en samhørighed og fælles platform for vores forskellige spor. Det er samtidigt en lettelse for regnskabsafdelingen, at de kan adskille de forskellige spor.

Vibeke føler også, at NemTilmeld giver hende frihed og tryghed i hendes hverdag.

- Jeg er rigtig glad for, at vi ikke skal opfinde en ny løsning hver gang. Jeg kan godt lide, at systemet er brugervenligt og transparent for os selv, vores samarbejdspartnere og ikke mindst vores gæster.

- Det er fedt, at jeg kan arbejde i systemet, når jeg vil og lige meget hvor jeg er. Det er så fleksibelt, at jeg ikke behøver at være på arbejde for at bruge systemet. Jeg er vild med den frihed, som NemTilmeld giver mig

Tidligere modtog Trinity tilmeldinger via mail og telefon, hvorefter man indtastede deltagerne i et Excel-ark. En løsning som Vibeke nødig vil tilbage til.

- Før styrede vi det med Excel-ark – hold nu op. Det blev meget hurtigt indviklet og kompliceret. Nu tager vi deltagerlisterne fra NemTilmeld, og laver programmet efter det. Det er måden, vi gør tingene på nu.

- Information er tilgængelig for alle med det samme og havner ikke i en indbakke eller en telefonkø. Det er værdi for os – og derfor værdi for vores gæster. Det sparer tid, når vi kan genbruge arrangementer, hvis vi holder dem flere gange. Det er også dejligt, at vi kan gå tilbage og finde inspiration i tidligere arrangementer.

Supporten er eminent

Vibeke har mange års erfaring fra hotelbranchen. Hun ved hvad god service er, og efter hendes overbevisning leverer NemTilmeld på dette område.

- Deres support er eminent, proaktiv og personlig i ordets bedste betydning. De er gode til at komme med ideer til hvad der virker. De er gode til at opbygge relationer, og det skaber loyale kunder. Det er vi hvert fald.

- De er ikke et traditionelt IT-firma. De er meget mere service-mennesker, og der er hurtig og god respons. Det er vigtigt, at vi får hjælp hurtigt, da vi ofte har en kunde i den anden ende.

Til slut giver Vibeke en varm anbefaling af NemTilmeld:

- Jeg vil helt sikkert anbefale det til andre i hotelbranchen, da det er en meget fordelagtig økonomisk løsning i forhold til andre tilmeldingssystemer. Men umiddelbart kan jeg ikke se nogen begrænsninger i hvem, der kan bruge NemTilmeld.

Kunne du også tænke dig at prøve NemTilmeld?

Prøv det for 0 kr.
...

"Vi sidder nærmest hver anden dag og roser NemTilmeld. Det er så fantastisk. Vi er simpelthen så glade for NemTilmeld."

- Michelle Thoisen, Kursusassistent , Castberggård

Læs hele casen
...

"Vi har flere deltagere på vores hold, efter vi er begyndt at bruge NemTilmeld. I den sammenhæng har det helt sikkert en positiv effekt, at det er nemmere at tilmelde sig nu end i gamle dage."

- Lasse Mandal, Kommunikationschef, CEKTOS

Læs hele casen

For dem er tilmelding nemt