NemTilmeld fungerer upåklageligt

Dorthe Kramer arbejder til daglig som business support officer hos BASF. Hun koordinerer administration i en afdeling, som sælger og markedsfører planteværn i Danmark, Norden og Baltikum. Det er en blæksprutte-rolle med stor kontaktflade til både kollegaer og kunder.

Hun bruger NemTilmeld til store kundemøder, hvor BASF præsenterer deres produkter for kunderne. Hun bruger det også til interne kick-off- og koordineringsmøder, hvor alle medarbejdere deltager.

Det har hun dog ikke altid gjort.

Kom tilbage til 300 mails efter 2 ugers sygdom

Dorthe kan tydeligt huske, hvordan hun kom i gang med at bruge NemTilmeld. Hun var lige startet i jobbet, og et stort kundemøde var lige om hjørnet. Dengang sendte BASF mails ud til kunderne, som de svarede tilbage på, hvis de ville tilmelde sig.

Dorthe var desværre syg i en periode. Da hun kom tilbage på kontoret lå der ca. 300 mails og ventede på hende, som hun forklarer:

- Min indbakke var fuld af mails med halvfærdige tilmeldinger, hvor der manglede vigtig information. Jeg sagde til mig selv, at det var absolut første, eneste og sidste gang, det skulle ske.

Den manuelle tilmelding via mail havde en række udfordringer. Dorthe nævner især den manuelle arbejdsbyrde, der ligger i at svare på 300 mails – enten for at sende en bekræftelse eller indsamle manglende information (som så betyder flere mails frem og tilbage).

- Vi holdt 5 møder. Det tog så lang tid at svare mails, koordinere deltagerlister og ændre dem, hver gang, der kom ændringer eller afmeldinger. Dertil kom dobbelte tilmeldinger og mails med 5 tilmeldinger – men kun et navn. Jeg var lige ved at give op.

Dorthe havde mødt NemTilmeld på en messe, og efter hendes oplevelse med de mange mails, lå den lige til højrebenet – hun skulle i gang med at bruge NemTilmeld til sine arrangementer. En beslutning, hun ikke fortryder i dag.

- Vores tilmelding til arrangementer fungerer upåklageligt. NemTilmeld har gjort vores administration af arrangementer langt hurtigere og mindre ressourcekrævende.

Muligheden for at kopiere og tilrette afholdte arrangementer er især noget, Dorthe bruger meget. Andre fordele er, at NemTilmeld automatisk sender bekræftelser på tilmeldinger med mulighed for, at deltagerne selv kan afmelde sig.

Samlet set er de største og vigtigste fordele, at NemTilmeld er tidsbesparende og let at gå til, som Dorthe uddyber.

- Den tid, jeg før brugte på at besvare 300 mails, bruger jeg nu i stedet på ”sjove” opgaver. Administration er nødvenlig, men det skal helst ikke stjæle for meget tid. Det hjælper NemTilmeld med.

Hun nævner aflysning af et møde, som et konkret eksempel. Før skulle hun lave manuelle lister med mailadresser, kopiere dem ind i en mail og huske at det skulle være bcc – i NemTilmeld nøjes hun med at annullere mødet og sende 1 mail til alle deltagerne på én gang.

NemTilmeld er brugervenligt

Dorthe oplevede, at NemTilmeld var let at komme i gang med, da hun i sin tid begyndte at bruge systemet.

- Selvfølgelig har man altid forbehold over for nye systemer. Kan jeg nu finde ud af det og kan systemet det, som jeg har brug for? Men NemTilmeld er super-nemt at bruge.

Hun har nemt ved at få overblik over arrangementerne, som hun kan tilgå, når det passer hende. Samtidig er det let at sende en status over deltagere til kolleger, som har brug for en opdatering. Det sker faktisk uden, at Dorthe aktivt skal gøre noget.

Når snakken falder på servicen hos NemTilmeld, er Dorthe meget tilfreds, når hun har brug for hjælp.

- Det er et rent 12-tal. De er tilgængelige og svarer hurtigt. Det er vigtigt, da man ofte sidder i systemet med en bestemt udfordring, når man kontakter NemTilmeld.

Dorthe anbefaler gerne NemTilmeld til andre, som planlægger og afholder arrangementer.

- NemTilmeld kan hjælpe alle, der sidder og håndterer tilmeldinger i mails og regneark, som jeg gjorde tidligere. Det er helt sikkert.

Kunne du også tænke dig at prøve NemTilmeld?

Prøv det for 0 kr.
...

"Ved ganske få klik er man tilmeldt, og det er svært at begå fejl, fordi systemet er så brugervenligt og nemt at forstå."

- Helle Boyding, Marketingassistent, Beierholm

Læs hele casen
...

"NemTilmeld giver os en langt større værktøjskasse samlet et sted frem for tidligere, hvor vi brugte flere forskellige systemer. Det er en kæmpe styrke."

- Morten Lund, Adjunkt, Ph.D, Business Model Society

Læs hele casen

For dem er tilmelding nemt