Vi er gået fra købmandsbutik til supermarked med NemTilmeld

Henrik Hjortdal er daglig leder af FORUM - for Fremtidens Offentlige Styring og Ledelse, som er en del af det samfundsvidenskabelige fakultet på Københavns Universitet.

NemTilmelds tilmeldingssystem er et vigtigt værktøj for Henrik, da han varetager en lang række arbejdsopgaver i sin dagligdag. 

- Vi er en lille afdeling, hvilket betyder, at jeg varetager opgaver på alle niveauer. Derfor er NemTilmeld vigtig for mig, fordi det hjælper med en række opgaver, jeg ellers skal bruge mange ressourcer på.

NemTilmeld har mange fordele

FORUM er et netværk, som afholder debatmøder, konferencer og lignende for både medlemmer og gæster. Her deltager normalt mellem 30-100 personer. Henrik bruger NemTilmeld til alle arrangementer, som kræver tilmelding – og betaling, hvis man ikke er medlem. Derudover betaler netværkets medlemmer også kontingent via NemTilmeld.

Henrik er en erfaren bruger af tilmeldingssystemer, da han tidligere har brugt både danske og udenlandske udbydere. Efter afvejning af fordele og ulemper er valget på NemTilmeld, hvilket Henrik er glad for.

- Det er en kæmpe fordel, at NemTilmeld sørger for betaling og fakturering af deltagerne. Det er en opgave, jeg ellers skulle have andre i huset til at hjælpe med. Det sparer os for en masse arbejde, og vi slipper for at være bagud med opkrævning af betaling, da vi ikke selv skal sende fakturaer til deltagerne.

NemTilmeld løfter dermed en del administrative opgaver, som ”menneskehænder” ellers skulle klare. Det er attraktivt for både Henrik og universitetet, da NemTilmeld klarer disse knap så spændende opgaver.

En anden fordel er tilmeldingssystemets intuitive og enkle opbygning, som er let at forstå og bruge, ifølge Henrik.

- De andre tilmeldingssystemer, jeg har brugt, er mere indviklede og komplicerede. NemTilmeld er til at forstå, men samtidig er det fleksibelt, så jeg kan bruge det til mange ting.

NemTilmeld sparer os for meget arbejde

Henrik oplever, at NemTilmeld sparer ham for meget arbejde i dagligdagen. Han beskriver det som at gå fra købmandsbutik til supermarked.

- Før havde vi en købmandsbutik, hvor vi skulle finde alle varerne og modtage penge. Nu går folk selv rundt i butikken, finder deres varer og indtaster deres information og betaler. Det er selvbetjening, og det sparer os for en masse tid og arbejde, da vi ikke skal håndtere invitationer, tilmeldinger og betalinger manuelt.

NemTilmeld giver FORUM mulighed for at holde flere og bedre arrangementer, hvilket er til gavn for medlemmerne, forklarer Henrik. 

Henrik er meget imponeret over den service, som medarbejdere hos NemTilmeld, giver ham, når han har brug for hjælp og gode råd.

- Tilmeldingssystemet har gode indbyggede vejledninger, hvis man brug for hjælp. Dog kan jeg have behov for at ringe efter hjælp. Her oplever jeg hurtige svartider og høj kvalitet i svaret. Jeg får altid god og hurtig hjælp. Jeg kan ikke understrege nok, hvor stor betydning det har.

Kunne du også tænke dig at prøve NemTilmeld?

Prøv det for 0 kr.
...

"Den største forskel sammenlignet med før er, at deltagerne selv håndterer til- og framelding til arrangementerne. Det skal vi ikke skrive op og slette hver dag."

- Randi Trabjerg, Iværksætterkonsulent, Iværksætterservice, Odense Kommune

Læs hele casen

For dem er tilmelding nemt