Prøv GRATIS

Prøv gratis!

Afhold dit næste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mærk hvor let det er for dig og dine deltagere.

Prøv vores tilmeldingssystem gratis ved at melde dig til NemTilmelds nyhedsbreve.

Bonus: Du får også e-guiden: "Sådan får du flere deltagere" og "NemListen" vores tjekliste til afholdelse af arrangementer.

Du må gerne prøve GRATIS

Kontakt os


Supporttelefonen (tlf. 70 40 40 70) er åben hverdage fra 9.00-16.00, og ellers kan du skrive til os på support@nemtilmeld.dk eller gennem supportformularen i administrationen.

Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

Visning af tid og sted på tilmeldingssiden (gælder alle arrangementer)

Support   >   Guideoversigt   >   Generelle kontoindstillinger   >   Visning af tid og sted på tilmeldingssiden (gælder alle arrangementer)

Du har mulighed for at vælge om startdato, slutdato, tilmeldingsfrist og sted skal være synlige på dine arrangementers tilmeldingsside og bekræftelsesmail.

Det kan være brugbart på webinarer, som ikke bliver afholdt noget fysisk sted. Det kan også bruges på arrangementer, som bliver afholdt over flere dage. Her vil man så skrive de forskellige start- og sluttider i arrangementets beskrivelse.

Denne guide viser dig, hvordan du indstiller standardvisning af tid og sted for alle arrangementer. 

Bemærk, at du kan ændre indstillingen for et enkelt arrangement, når du redigerer det, hvis du ønsker, at det enkelte arrangement skal afvige fra standarden. Se hvordan her.

  • Klik på Konto->Indstillinger i toppen af administrationen.
  • Du finder indstillingerne under fanen "Præsentation", hvor du finder afsnittet "Arrangementspræsentation".

    Du kan nu vælge "Ja" eller "Nej" til visning af de forskellige tider samt stedet.
  • Husk at klikke ”Gem indstillinger” i højre side af skærmen, når du er færdig.
  • Her kan du se, hvor tiderne og stedet bliver vist på tilmeldingssiden og i bekræftelsesmailen.