Prøv GRATIS

Prøv gratis!

Afhold dit næste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mærk hvor let det er for dig og dine deltagere.

Prøv vores tilmeldingssystem gratis ved at melde dig til NemTilmelds nyhedsbreve.

Bonus: Du får også e-guiden: "Sådan får du flere deltagere" og "NemListen" vores tjekliste til afholdelse af arrangementer.

Du må gerne prøve GRATIS

Kontakt os


Supporttelefonen (tlf. 70 40 40 70) er åben hverdage fra 9.00-16.00, og ellers kan du skrive til os på support@nemtilmeld.dk eller gennem supportformularen i administrationen.

Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

Sådan aflyser du et arrangement

Support   >   Guideoversigt   >   Tilmelding   >   Sådan aflyser du et arrangement

Hvis du skal aflyse et arrangement, er det vigtigt, at du giver deltagerne besked og sletter deres tilmeldinger.

  • Start med at lukke for nye tilmeldinger ved at redigere arrangementet og sætte ”Maksimalt antal deltagere” til 0 under fanen "Billetter". Du kan evt. også tilføje tekst i beskrivelsen, om at arrangementet er aflyst. Husk at trykke ”Gem ændringer” nederst til højre.
  • Informer de tilmeldte om at arrangementet er aflyst. Det gør du ved at gå ind på arrangementets statusside og klikke på “Kontakt deltagere”. Skriv så en besked om at arrangementet er aflyst. Hvis dit arrangement har brugerbetaling, så skriv også at deltageren får pengene retur.
     
  • Du kan nu starte med at afmelde deltagerne (og refundere deres penge, hvis der gar været betaling involveret). Det gør du også fra arrangementets statusside. Gå ned til afsnittet ”Deltagere”. Ud for hver tilmeldt deltager, klikker du på det røde kryds for at afmelde vedkommende.
     
    • Er det et arrangement uden betaling, kan du vælge, om du vil sende en bekræftelse på afmelding til deltageren og trykke ”Gennemfør” for at afmelde deltageren.
    • Hvis der er betaling, skal du sætte flueben ved deltageren eller deltagerne og trykke ”Refunder” for at afmelde og refundere deltageren. Deltagerbetalingen bliver automatisk ført tilbage til det betalingskort, som blev brugt ved tilmelding.
    • Hvis der er betalt med faktura eller EAN, skal du indtaste modtageren kontonummer, som pengene skal overføres til. Du har også mulighed for at annullere en faktura eller EAN, som ikke er betalt.
  • Hvis du har sat dit arrangement op, så du kun beder om oplysninger på bestilleren, vil der være en rullemenu, hvis bestilleren har tilmeldt flere personer. Juster denne til 0 for at lave en fuld refundering og tryk "Refunder".
  • Hvis du ønsker at slette arrangementet helt, kan du gøre dette, når der ikke længere er nogen tilmeldte deltagere. Det gør du ved at trykke på krydset ud for arrangementet i listen over dine arrangementer.