Det er vigtigt, at navnet på aftaleunderskriveren matcher det navn, der står på personens MitID. Ellers er det ikke muligt for personen at godkende aftalerne med MitID.
Hvis underskriveren i MitID får besked om, at navnet på underskriveren af aftalerne ikke matcher navnet på personens MitID, kan det derfor være fordi, der mangler at blive indsat et mellemnavn, et bogstav eller andet i underskriverens navn.
For at få underskrevet aftalerne med MitID, skal du derfor rette navnet og sende aftalerne til underskrift igen.
Sådan retter du navnet i aftaler, der allerede er sendt til underskrift:
Herefter vil der blive sendt en mail med et nyt link til den eller de personer, der skal underskrive aftalerne.
Har du ikke sendt aftalerne til underskrift endnu? Så kan du følge denne guide, som viser dig, hvordan du sender aftalerne på din konto hos NemTilmeld til underskrift.
Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.
Se introduktionsvideoerOm du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.
Læs svarene
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation