Hvis du ønsker at få logo på mails, fakturaer, navneskilte, samt ved deling af arrangementer på sociale medier, har du mulighed for at uploade et eller flere logoer.
Vær opmærksom på at det kræver at du er logget ind med brugerrollen "Administrator" eller "Økonomisk betroet". Du kan læse om de forskellige brugerroller her.
Upload af logo
For at uploade et logo til din NemTilmeld-konto, skal du gøre følgende:


Upload én logo-fil til 4 steder
Du uploader dit logo til 4 forskellige steder; mails, fakturaer, navneskilte og sociale medier ved at gøre følgende:




Krav til logo-fil, når du kun uploader én logo-fil
For at få det bedste resultat, er det vigtigt at du uploader et logo som opfylder følgende krav:
Erstat en enkelt logo-fil
Du kan uploade et andet logo ved den enkelte placering. Det kan eksempelvis være, du ønsker at vise logoet med en anden baggrund, når I deler jeres arrangementer på sociale medier.

Der er nu uploadet et andet logo til deling på sociale medier:

Krav til individuelle logostørrelser, ved upload af flere logoer
Mulige formater: PNG, JPEG og SVG
Udskiftning af de enkelte logoer giver også mulighed for at udskifte navneskiltslogoet til særlige lejligheder, f.eks. den årlige konference eller julefrokost.
Sådan ser du hvordan dit nye logo ser ud i mails og på navneskilte
Hvis du gerne vil se et eksempel på hvordan dit logo ser ud i bekræftelsesmailen, kan du følge denne guide.
Hvis du gerne vil se hvordan dit logo ser ud på navneskilte, så kan du følge denne guide.
Få vist dit logo i toppen af din forside og dine tilmeldingssider
Du kan også vise dit logo i toppen af din forside og dine tilmeldingssider. Det gør du ved at oprette en grafisk skabelon, hvor du kan uploade dit logo. Se hvordan du opretter en grafisk skabelon her.

Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.
Se introduktionsvideoerOm du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.
Læs svarene
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation