Øg sikkerheden på jeres konto hos NemTilmeld ved at slå to-faktor godkendelse til ved login.
Med brug af to-faktor-godkendelse ved login, gør du det sværere for uvedkommende at få adgang til jeres konto hos NemTilmeld, som kan indeholde både persondata om deltagere og omsætning fra arrangementer.
Når du har to-faktor login slået til, skal alle brugere på jeres konto logge ind med deres brugernavn og adgangskode, som de plejer.
Når de har gjort det, modtager de en 6-cifret kode på mail, der er gyldig i 30 minutter. Denne kode skal brugeren indtaste for at logge ind.
Brugerne kan vælge at blive husket i 30 dage, så de ikke skal benytte den 6-cifrede kode hver gang, de logger ind.
Det anbefaler vi, du gør, inden du aktiverer to-faktor-godkendelse på jeres konto
Når først du har aktiveret to-faktor-godkendelse på jeres konto, vil brugerne på kontoen kun kunne logge ind, hvis de har adgang til den mail, deres bruger er registreret med.
Det kan derfor være fint at dobbelttjekke, at både din og de øvrige brugeres e-mails er korrekte, inden du slår to-faktor-godkendelsen til. Det kan du gøre på følgende måde:





Når du aktiverer to-faktor-godkendelse vil de brugere, der på nuværende tidspunkt er logget ind på kontoen, ikke kunne gemme det, de er i gang med. De vil skulle logge ind igen.
Overvej derfor at aktivere 2-faktor-godkendelse på et tidspunkt, hvor der ikke er andre brugere logget ind.
Sådan slår du to-faktor-godkendelse til på jeres konto hos NemTilmeld
To-faktor-godkendelse er en særlig sikkerhedsindstilling på kontoen, der kun kan aktiveres (eller deaktiveres) af en administrator.
Er du administrator på jeres konto, finder du indstillingen på følgende måde:




Når du har slået to-faktor-godkendelse til på jeres konto, vil du automatisk blive logget ud, og blive bedt om at logge ind med den nye to-faktor-godkendelse.
Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.
Se introduktionsvideoerOm du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.
Læs svarene
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation