NemTilmeld er god kundepleje

- Det betyder meget, hvilke signaler du sender til kunder og samarbejdspartnere, og det var blandt andet en af grundene til, at vi søgte efter et nyt tilmeldingssystem til vores arrangementer, fortæller Karsten Engedal, marketingchef i Beierholm, et af Danmarks største revisions- og rådgivningsvirksomheder.

Beierholm afholder hvert år et stigende antal faglige og sociale arrangementer for både kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere, og tidligere blev eventinvitationer sendt ud pr. post, hvorefter deltagerne svarede tilbage enten via en svarkupon eller e-mail, intranet m.v.

- Der er en særlig nærhed knyttet til manuel håndtering af indbydelser og tilmeldinger, som vi godt kan lide i Beierholm, men vi måtte også bare erkende, at som antallet af vores aktiviteter voksede, havde vi brug for et mere effektivt system, siger Karsten Engedal.

 

"NemTilmeld er teknik i øjenhøjde."

 

Ukompliceret for alle parter

Beierholm er en innovativ og moderne revisions- og rådgivningsvirksomhed, som stiler efter at give kunderne en professionel og kompetent helhedsoplevelse i deres aktiviteter med virksomheden. Da eventteamet blev introduceret til NemTilmeld, var de begejstrede over systemets enkle opbygning.

- NemTilmeld fremstår meget professionelt men er samtidig teknik i øjenhøjde - både for os, som administrerer arrangementerne, og for brugerne, som tilmelder sig. Ved ganske få klik er man tilmeldt, og det er svært at begå fejl, fordi systemet er så brugervenligt og nemt at forstå, supplerer marketingassistent Helle Boyding.

Support lige ved hånden

Én ting er, at brugerne oplever en gnidningsfri tilmeldingsproces - noget andet er, at medarbejderne også får en god oplevelse med håndteringen af events. Det kommer blandt andet i form af løbende support fra NemTilmeld:

- En af de største fordele ved NemTilmeld er deres fornemme support. Vi fik ikke blot en meget grundig introduktion, men supportteamet står efterfølgende altid klar med hjælp og rådgivning, hvis vi skulle få brug for det. NemTilmelds support er i absolut topklasse, siger Helle Boyding.

Risiko for fejl er minimeret

Efter at Beierholm gik over til NemTilmeld, har virksomheden sparet både tid og manpower, og Karsten Engedal påpeger desuden, at risikoen for fodfejl er langt mindre ved et digitalt system, end hvis man anvender manuel håndtering af tilmeldingsprocessen. Næste arrangement på Beierholms eventprogram er en intern event for Beierholms 650 medarbejdere, og Karsten Engedal er overbevist om, at tilmeldingsprocessen kommer til at forløbe gnidningsfrit og uden fejl.

Kunne du også tænke dig at prøve NemTilmeld?

Prøv det for 0 kr.
...

"Vi håndterer flere deltagere, fordi vi bruger færre ressourcer på tilmelding, administration og kommunikation."

- Jette Rasmussen, Admin Office Manager, Chaucer Underwriting

Læs hele casen
...

"Systemet er nemt at arbejde med, og supporten fra NemTilmeld har også været en meget positiv oplevelse. Har jeg spørgsmål, er hjælpen der med det samme."

- Lene Høffner, Eventmager og fundraiser, Ronald McDonald Børnefond

Læs hele casen

For dem er tilmelding nemt