Prv GRATIS

Prv gratis!

Afhold dit nste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mrk hvor let det er for dig og dine deltagere.

F din gratis brugerkonto ved tilmelding til nyhedsbrevet.

Du m gerne prve GRATIS

Funktionaliteter

Her kan du:

  • Indtaste basisoplysninger om virksomheden, som er synlige p arrangementssiden

  • Indtaste kontaktoplysninger

  • Indsende virksomhedens logo til brug p arrangementsside, i automails mv.

  • Vlge tilbudte betalingsmetoder (i tilflde af, at arrangementet er med deltagerbetaling). Der tilbydes altid betalingskort, yderligere kan tilvlges fakturabetaling eller EAN.

  • Indstille visning af priser med/uden moms

  • Indstille hvem der fr mail, nr personer tilmelder/afmelder sig

  • Oprette kartotek over adresser/steder, der ofte anvendes til dine arrangementer

  • Indstille hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforlbet (dansk, engelsk m.fl.)

  • Indstille, hvilke(n) valuta der skal anvendes p arrangementssiden

  • Indstille, om deltagerne skal kunne dele arrangementet p de sociale medier, nr de har tilmeldt sig

  • Tilkbe flere brugerkonti, der kan tilg og administrere virksomhedens arrangementer

Definere layout og indhold

  • Indtaste arrangementets titel samt indstte og formatere tekst med billede, links mv. til arrangementssiden

  • Indtaste basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)

  • Indstte billede til brug p din arrangementskalender

  • Vlge om stedet skal vises via Google Maps

  • Indstte billede til brug i toppen af din arrangementsside

  • Indstte billede til brug, nr arrangementet deles p de sociale medier

  • Indstte teasertekst, der vises p din samlede kalender

  • Vlge skabelon for dit arrangement eller kopiere et tidligere arrangement og rette indstillinger og oplysninger deri

  • Indstille baggrundsfarven p arrangementssiden

  • Vlge om deltagerlisten for arrangementet skal vre synlig p arrangementssiden

Definere hvordan arrangementet vises p din kalender

  • Indstille om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede

  • Indstille om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder

Definere typer af pladser, tilvalg og evt. betaling

  • Tilfje flere prisklasser/forskellige typer pladser ved arrangementet

  • Vlge, om arrangementet er gratis eller med betaling

  • Vlge, om der skal vre hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun f udvalgte kan vlge

  • Vlge, om det skal vre muligt at kbe gavekort til dine arrangementer

  • Indstille gratis og/eller betalingstilvalg fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.

  • Vlge, om deltagere kan f rabat, hvis de tilmelder sig flere arrangementer i en serie af arrangementer, du afholder

Indstille tilmeldingsformularen

  • Indstille hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Indstille om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller

  • Oprette egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Stte begrnsning p, hvor mange personer en deltager kan tilmelde

  • Indstille, om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, nr inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig

Definere hvad deltagerne kan, nr de har tilmeldt sig

  • Give deltagerne mulighed for at dele arrangementet p de sociale medier, nr de har tilmeldt sig

  • Gre det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbagefres deltagerbetalingen automatisk)

  • Gre det muligt for deltagere at rette deres oplysninger

  • Gre det muligt for deltagere at foretage tilvalg senere

Tilpasse din kommunikation med deltagerne

  • Tilpasse den svarmail, deltagerne fr, nr de tilmelder sig

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Vlge, om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (Tilkb)

  • Sende SMS til de tilmeldte (fx med reminder om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (Krver tilkb af SMS-enheder)

Vlge om du vil bruge venteliste

  • Vlge, om du vil bruge venteliste, nr det maksimale antal deltagere er net

Tilpasse udsendelsen af invitationsmails

  • Tilpasse og udsende invitationsmail

  • Indstte mailingliste fra fx Excel

  • Brevflette navne, s de inviterede fr personlig mail

  • Indstille tidspunkt for udsendelse af invitationen

  • Invitere deltagere fra tidligere arrangementer (der har vret administreret i NemTilmeld)

Annoncere dit arrangement p forskellige mder

  • Indlejre din arrangementskalender p virksomhedens egen hjemmeside (Tilkb)

  • Dele dit arrangement p Kultunaut

  • Dele dit arrangement p Facebook, LinkedIn, Google+ mv.

  • Lbende holde je med status for antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. - hvis du har lyst (alt krer automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, nr der ikke er flere ledige pladser)

  • Lbende eksportere deltagerlister til Excel

  • Lbende modtage e-mail, nr der kommer nye tilmeldinger (eller srge for, at din chef/samarbejdspartnere/kolleger fr det)

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Sende remindermail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig

  • Vedhfte en mdeindkaldelse til bekrftelsesmailen, s du hjlper deltagerne med at huske at komme til arrangementet

  • Give din chef/samarbejdspartner/kollega link til deltagerlisten, s de lbende kan flge med i, hvor mange og hvem der er tilmeldt

  • Udskrive deltagerlister - du kan vlge mellem tre formater

  • Udskrive navneskilte - du kan vlge at udskrive med eller uden logo

  • Udskrive bordkort

  • Leje trdlse scannere til scanning af PDF-billetter (Tilkb)

  • Overfre alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema

  • Ved senere arrangementer kan du vlge at kopiere et tidligere arrangement og rette i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden

  • Kontakte deltagere fra tidligere arrangementer med invitation til dine aktuelle arrangementer