Prv GRATIS

Prv gratis!

Afhold dit nste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mrk hvor let det er for dig og dine deltagere.

Prv vores tilmeldingssystem gratis ved at melde dig til NemTilmelds nyhedsbreve.

Bonus: Du fr ogs e-guiden: "Sdan fr du flere deltagere" og "NemListen" vores tjekliste til afholdelse af arrangementer.

Du m gerne prve GRATIS

Funktionaliteter

Her kan du:

  • Indtaste basisoplysninger om virksomheden, som er synlige p arrangementssiden

  • Indtaste kontaktoplysninger

  • Indsende virksomhedens logo til brug p arrangementsside, i automails mv.

  • Vlge tilbudte betalingsmetoder (i tilflde af, at arrangementet er med deltagerbetaling). Der tilbydes altid betalingskort, yderligere kan tilvlges fakturabetaling eller EAN.

  • Indstille visning af priser med/uden moms

  • Indstille hvem der fr mail, nr personer tilmelder/afmelder sig

  • Oprette kartotek over adresser/steder, der ofte anvendes til dine arrangementer

  • Indstille hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforlbet (dansk, engelsk m.fl.)

  • Indstille, hvilke(n) valuta der skal anvendes p arrangementssiden

  • Indstille, om deltagerne skal kunne dele arrangementet p de sociale medier, nr de har tilmeldt sig

  • Tilkbe flere brugerkonti, der kan tilg og administrere virksomhedens arrangementer

Definere layout og indhold

  • Indtaste arrangementets titel samt indstte og formatere tekst med billede, links mv. til arrangementssiden

  • Indtaste basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)

  • Indstte billede til brug p din arrangementskalender

  • Vlge om stedet skal vises via Google Maps

  • Indstte billede til brug i toppen af din arrangementsside

  • Indstte billede til brug, nr arrangementet deles p de sociale medier

  • Vlge skabelon for dit arrangement eller kopiere et tidligere arrangement og rette indstillinger og oplysninger deri

  • Indstille baggrundsfarven p arrangementssiden

  • Vlge om deltagerlisten for arrangementet skal vre synlig p arrangementssiden

  • Vlge hvilket sprog tilmeldingssiden skal vises p

Definere hvordan arrangementet vises p din kalender

  • Indstille om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede

  • Angive et tidspunkt for, hvornr tilmeldingen skal starte

  • Indstille om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder

Definere typer af pladser, tilvalg og evt. betaling

  • Tilfje flere prisklasser/forskellige typer pladser ved arrangementet

  • Vlge, om arrangementet er gratis eller med betaling

  • Vlge, om der skal vre hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun f udvalgte kan vlge

  • Indstille gratis og/eller betalingstilvalg fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.

Indstille tilmeldingsformularen

  • Indstille hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Indstille om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller

  • Oprette egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding. Det kan vre tekstfelter, rullemenuer samt afkrydsnings- og datofelter

  • Stte begrnsning p, hvor mange personer en deltager kan tilmelde

  • Indstille, om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, nr inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig

Definere hvad deltagerne kan, nr de har tilmeldt sig

  • Give deltagerne mulighed for at dele arrangementet p de sociale medier, nr de har tilmeldt sig

  • Gre det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbagefres deltagerbetalingen automatisk)

  • Gre det muligt for deltagere at rette deres oplysninger

  • Gre det muligt for deltagere at foretage tilvalg senere

Tilpasse din kommunikation med deltagerne

  • Tilpasse den svarmail, deltagerne fr, nr de tilmelder sig

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Vlge, om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (Tilkb)

  • Sende SMS til de tilmeldte (fx med reminder om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (Krver tilkb af SMS-enheder)

Vlge om du vil bruge venteliste

  • Vlge, om du vil bruge venteliste, nr det maksimale antal deltagere er net

Indsamling og behandling af persondata

  • Indhente samtykke til indsamling og behandling af personflsomme oplysninger

  • Slette persondata om deltagerne automatisk

Tilpasse udsendelsen af invitationsmails

  • Tilpasse og udsende invitationsmail

  • Indstte mailingliste fra fx Excel

  • Brevflette navne, s de inviterede fr personlig mail

  • Indstille tidspunkt for udsendelse af invitationen

  • Invitere deltagere fra tidligere arrangementer (der har vret administreret i NemTilmeld)

Annoncere dit arrangement p forskellige mder

  • Indlejre din arrangementskalender p virksomhedens egen hjemmeside (Tilkb)

  • Dele dit arrangement p Kultunaut

  • Dele dit arrangement p Facebook, LinkedIn, Google+ mv.

  • Lbende holde je med status for antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. - hvis du har lyst (alt krer automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, nr der ikke er flere ledige pladser)

  • Lbende eksportere deltagerlister til Excel

  • Lbende modtage e-mail, nr der kommer nye tilmeldinger (eller srge for, at din chef/samarbejdspartnere/kolleger fr det)

  • Skrive en besked som email eller SMS til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Sende remindermail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig

  • Vedhfte en mdeindkaldelse til bekrftelsesmailen, s du hjlper deltagerne med at huske at komme til arrangementet

  • Give din chef/samarbejdspartner/kollega link til deltagerlisten, s de lbende kan flge med i, hvor mange og hvem der er tilmeldt

  • Rykke automatisk for betaling p tilmeldinger, hvor der er valgt faktura eller EAN

  • Benytte det indbyggede k-system, som forhindrer overbelastning ved mange besgende

  • Udskrive deltagerlister - du kan vlge mellem tre formater

  • Udskrive navneskilte - du kan vlge at udskrive med eller uden logo

  • Udskrive bordkort

  • Tjekke deltagerne ind online, nr de ankommer

  • Overfre alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema

  • Slette persondata om deltagerne automatisk

  • Ved senere arrangementer kan du vlge at kopiere et tidligere arrangement og rette i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden

  • Kontakte deltagere fra tidligere arrangementer med invitation til dine aktuelle arrangementer