Prøv GRATIS

Prøv gratis!

Afhold dit næste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mærk hvor let det er for dig og dine deltagere.

Få din gratis brugerkonto ved tilmelding til nyhedsbrevet.

Bonus: Du får også e-guiden: "Sådan får du flere deltagere" og "NemListen" vores tjekliste til afholdelse af arrangementer.

Du må gerne prøve GRATIS

Funktionaliteter

Her kan du:

  • Indtaste basisoplysninger om virksomheden, som er synlige på arrangementssiden

  • Indtaste kontaktoplysninger

  • Indsende virksomhedens logo til brug på arrangementsside, i automails mv.

  • Vælge tilbudte betalingsmetoder (i tilfælde af, at arrangementet er med deltagerbetaling). Der tilbydes altid betalingskort, yderligere kan tilvælges fakturabetaling eller EAN.

  • Indstille visning af priser med/uden moms

  • Indstille hvem der får mail, når personer tilmelder/afmelder sig

  • Oprette kartotek over adresser/steder, der ofte anvendes til dine arrangementer

  • Indstille hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforløbet (dansk, engelsk m.fl.)

  • Indstille, hvilke(n) valuta der skal anvendes på arrangementssiden

  • Indstille, om deltagerne skal kunne dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig

  • Tilkøbe flere brugerkonti, der kan tilgå og administrere virksomhedens arrangementer

Definere layout og indhold

  • Indtaste arrangementets titel samt indsætte og formatere tekst med billede, links mv. til arrangementssiden

  • Indtaste basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)

  • Indsætte billede til brug på din arrangementskalender

  • Vælge om stedet skal vises via Google Maps

  • Indsætte billede til brug i toppen af din arrangementsside

  • Indsætte billede til brug, når arrangementet deles på de sociale medier

  • Vælge skabelon for dit arrangement – eller kopiere et tidligere arrangement og rette indstillinger og oplysninger deri

  • Indstille baggrundsfarven på arrangementssiden

  • Vælge om deltagerlisten for arrangementet skal være synlig på arrangementssiden

Definere hvordan arrangementet vises på din kalender

  • Indstille om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede

  • Indstille om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder

Definere typer af pladser, tilvalg og evt. betaling

  • Tilføje flere prisklasser/forskellige typer pladser ved arrangementet

  • Vælge, om arrangementet er gratis eller med betaling

  • Vælge, om der skal være hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun få udvalgte kan vælge

  • Vælge, om det skal være muligt at købe gavekort til dine arrangementer

  • Indstille gratis og/eller betalingstilvalg – fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.

  • Vælge, om deltagere kan få rabat, hvis de tilmelder sig flere arrangementer i en serie af arrangementer, du afholder

Indstille tilmeldingsformularen

  • Indstille hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Indstille om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller

  • Oprette egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding

  • Sætte begrænsning på, hvor mange personer en deltager kan tilmelde

  • Indstille, om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, når inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig

Definere hvad deltagerne kan, når de har tilmeldt sig

  • Give deltagerne mulighed for at dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig

  • Gøre det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbageføres deltagerbetalingen automatisk)

  • Gøre det muligt for deltagere at rette deres oplysninger

  • Gøre det muligt for deltagere at foretage tilvalg senere

Tilpasse din kommunikation med deltagerne

  • Tilpasse den svarmail, deltagerne får, når de tilmelder sig

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Vælge, om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (Tilkøb)

  • Sende SMS til de tilmeldte (fx med reminder om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (Kræver tilkøb af SMS-enheder)

Vælge om du vil bruge venteliste

  • Vælge, om du vil bruge venteliste, når det maksimale antal deltagere er nået

Tilpasse udsendelsen af invitationsmails

  • Tilpasse og udsende invitationsmail

  • Indsætte mailingliste fra fx Excel

  • Brevflette navne, så de inviterede får personlig mail

  • Indstille tidspunkt for udsendelse af invitationen

  • Invitere deltagere fra tidligere arrangementer (der har været administreret i NemTilmeld)

Annoncere dit arrangement på forskellige måder

  • Indlejre din arrangementskalender på virksomhedens egen hjemmeside (Tilkøb)

  • Dele dit arrangement på Kultunaut

  • Dele dit arrangement på Facebook, LinkedIn, Google+ mv.

  • Løbende holde øje med status for antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. - hvis du har lyst (alt kører automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, når der ikke er flere ledige pladser)

  • Løbende eksportere deltagerlister til Excel

  • Løbende modtage e-mail, når der kommer nye tilmeldinger (eller sørge for, at din chef/samarbejdspartnere/kolleger får det)

  • Skrive en besked som email eller SMS til alle eller udvalgte tilmeldte

  • Sende remindermail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig

  • Vedhæfte en mødeindkaldelse til bekræftelsesmailen, så du hjælper deltagerne med at huske at komme til arrangementet

  • Give din chef/samarbejdspartner/kollega link til deltagerlisten, så de løbende kan følge med i, hvor mange og hvem der er tilmeldt

  • Udskrive deltagerlister - du kan vælge mellem tre formater

  • Udskrive navneskilte - du kan vælge at udskrive med eller uden logo

  • Udskrive bordkort

  • Overføre alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto

  • Skrive en besked via mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema

  • Ved senere arrangementer kan du vælge at kopiere et tidligere arrangement og rette i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden

  • Kontakte deltagere fra tidligere arrangementer med invitation til dine aktuelle arrangementer