Hent oplysninger om dine arrangementer og deltagere fra NemTilmeld over i et andet system

Slip for manuelle processer ved at auto­matisere overførslen af oplysninger om arrange­menter og deltagere

Når du bruger NemTilmeld, får du din egen side hos os, hvor dine arrangementer ligger - se eksempel her. Hvis jeres potentielle deltagere ofte kommer forbi jeres egen hjemmeside, kan det give god mening også at vise jeres arrangementer fra NemTilmeld på denne.

Det gør det nemt for jeres besøgende at få overblik over jeres arrangementer og tilmelde sig.

Ved at integrere jeres arrangementer fra NemTilmeld på jeres egen hjemmeside kan du få vist dine arrangementer begge steder uden at skulle tilføje og rette i dem to steder.

Med en integration til NemTilmeld bliver dine arrangementer nemlig automatisk tilføjet på jeres hjemmeside, når du opretter dem i NemTilmeld. Det samme gælder for de rettelser, du løbende måtte lave.

Har du brug for automatisk at hente oplysninger om jeres deltagere over i et CRM-system, et nyhedsbrevssystem eller noget helt tredje, kan en integration med NemTilmeld også hjælpe dig med det.

Find den løsning, der opfylder jeres behov

Iframe, XML og API - hvad er forskellen?

Integration med iframe

Iframe-løsningen består af en indlejring, som viser listen af jeres offentlige arrangementer på NemTilmeld på jeres egen hjemmeside. I praksis betyder det, at når du publicerer et offentligt arrangement i NemTilmeld, så bliver det automatisk vist på jeres egen hjemmeside.

Når du retter i dine arrangementer i NemTilmeld, slår dine rettelser også igennem både i NemTilmeld og på jeres egen hjemmeside - helt automatisk. Så kan du nøjes med at lave rettelser ét sted.

Fordelene ved iframe er bl.a., at du får en plug and play-løsning. Vi sender koden til jer, som I skal indsætte på jeres hjemmeside. Det kræver altså et minimum af programmering.

Se et eksempel på brug af iframe-løsningen her.

Integration med iframe koster 8.000 kr. + moms om året og kan tilkøbes ved at sende en mail til vores kundehjælpere: support@nemtilmeld.dk.

Integration med XML-feed

Med XML-feedet kan I trække data fra jeres offentlige arrangementer. Eksempelvis kan I vælge at få vist arrangementets titel, sted, tidspunkt og beskrivelse på jeres egen hjemmeside.

Modsat iframe-løsningen kræver integrationen med XML-feedet, at I selv programmerer en visning af dataen. Til gengæld kan I få nøjagtigt den visning af dataen, I ønsker på jeres hjemmeside.

XML-feedet er inkluderet i din betalte licens i NemTilmeld. Du finder feedet for din NemTilmeld-konto ved at erstatte ordet "eksempel" med dit eget domænenavn i linket: https://eksempel.nemtilmeld.dk/events/list/feed

Integration via API

Har du brug for automatisk at trække data om dine deltagere over i et andet system? Det kan f.eks. være, du har et CRM-system eller en medlemsdatabase, du fører statistik over dine deltagere i.

Så er NemTilmelds API den rigtige løsning for dig. Med API'et kan du nemlig hente oplysninger om dine deltagere og arrangementer med over i et andet system.

API'et er også den rigtige løsning for dig, hvis du holder arrangementer, der ikke er offentligt tilgængelige, og som du ønsker automatisk at få vist på jeres hjemmeside - f.eks. bag et medlemslogin.

Ligesom med XML-feedet kræver en integration via API'et, at I selv koder en visning af dataen, for at arrangementerne kan blive vist på jeres egen hjemmeside eller hentet med over i et andet system.

Dokumentation for API'et finder du her: https://nemtilmeld.dk/api/documentation/

Integrationen med API er et tilkøb til 10.000 kr. + moms årligt. Ønsker du at benytte API'et, så kontakt os på support@nemtilmeld.dk, så vi kan give dig adgang til at oprette en API-bruger på kontoen.

Har du brug for at snakke med et rigtigt menneske?

Fang vores nordjyske kundehjælpere Mette og Jacob på:

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk