Prøv GRATIS

Prøv gratis!

Afhold dit næste arrangement med NemTilmelds tilmeldingssystem og mærk hvor let det er for dig og dine deltagere.

Prøv vores tilmeldingssystem gratis ved at melde dig til NemTilmelds nyhedsbreve.

Bonus: Du får også e-guiden: "Sådan får du flere deltagere" og "NemListen" vores tjekliste til afholdelse af arrangementer.

Du må gerne prøve GRATIS

Kontakt os


Supporttelefonen (tlf. 70 40 40 70) er åben hverdage fra 9.00-16.00, og ellers kan du skrive til os på support@nemtilmeld.dk eller gennem supportformularen i administrationen.

Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

Vælg betalingsmetoder til opkrævning af deltagerbetaling (kun for konti med betalingsmodul)

Support   >   Guideoversigt   >   Generelle kontoindstillinger   >   Vælg betalingsmetoder til opkrævning af deltagerbetaling (kun for konti med betalingsmodul)

Når du har tilknyttet betalingsmodul til din konto, kan du tilbyde forskellige betalingsmetoder til deltagerne - som standard altid betalingskort. Du kan også tilføje flere betalingsmetoder (fakturaopkrævning og EAN-betaling), som dine deltagere kan vælge imellem.

Det er også muligt at oprette dine egne betalingsmetoder, som vil gå til egen bankkonto.

  • Klik på Økonomi->Betalingsmetoder i topmenuen.
  • Her kan du se de aktive betalingsmetoder. Det er dem, der er aktive og gælder for alle fremtidige arrangementer.

    Afsnittet under indeholder de betalingsmetoder, som er oprettet - men som ikke pt. er aktive og derfor ikke kan vælges på arrangementerne.
  • Hvis du vil tilbyde andre betalingsmetoder, kan du vælge dem fra listen og klikke "Tilføj". Du har også mulighed for at slette betalingermetoder fra listen ved at klikke på "X". Som udgangspunkt kan du tilvælge disse betalingsmetoder:
    • Automatisk elektronisk faktura (EAN): Vi indsamler deltagerens EAN-data ved tilmelding og sender en EAN-faktura, som bliver registreret hos os.
    • Automatisk fakturering: Hvis du vælger denne betalingsmetode, udsender vi en faktura i dit navn med en FI-kode, så indbetalingen bliver registreret hos os. Fakturaen bliver sendt sammen med den elektroniske tilmeldingsbekræftelse. Når vi har registreret betalingen, vil fakturaen fremgå som betalt i deltagerlisten.
  • Fremadrettet vil deltagere kunne vælge mellem de valgte betalingsmetoder, når de tilmelder sig.

    Du har mulighed for at ændre i rækkefølgen ved at trække i pilen til venstre for betalingsmetodens navn. Hvis du klikker på det orange rediger-ikon, kan du ændre i betalingsfristen for betalingsmetoden.

    Husk at klikke ”Gem ændringer”, når du er færdig.
  • Bemærk at du kan indstille dette på det enkelte arrangement, hvis du ønsker specielle betalingsmetoder for det givne arrangement. Se hvordan her.

Du kan også oprette egne betalingsmetoder, hvor deltagerne skal betale fakturaerne direkte til din egen konto, f.eks. hvis du skal modtage betalingerne fra udlandet eller i andre valutaer end DKK, da FI-systemet ikke kan håndtere dette. Bemærk at du i så fald selv skal kontrollere om fakturaerne bliver betalt.

Du kan finde en guide til dette her.