NemTilmeld giver struktur og frigiver "god tid"

STARK er landets førende leverandør af byggematerialer – både til private og professionelle. Deres hovedfokus ligger på BtB-kunder, herunder håndværkere og entreprenører. STARK holder en del salgs- og kunderelaterede events, hvor de bruger NemTilmeld.

Det fortæller Anette Work Frandsen. Hun er Event Manager i STARKs marketingafdeling, hvor de udvikler og leverer alt marketing. Derudover bruger STARKs personaleforening også NemTilmeld til deres arrangementer, kurser og events.

Work smarter – not harder

Anette fortæller, at de tidligere benyttede regneark og mail, når de skulle registrere deltagere. Denne manuelle proces var meget omstændelig, ifølge Anette.

- Vi sendte mails ud med et regneark, som man skulle udfylde med antal deltagere og deres oplysninger. Det var ret besværligt og tidskrævende.

Ud fra devisen ”Work smarter – not harder” besluttede Anette at lede efter en løsning, hvor STARK kunne samle registrering og overblik over deltagerne ét centralt sted.

STARK sender stadig mails ud om deres events. Forskellen er nu, at deltagerne selv registrerer sig i NemTilmeld uden, at Anette og hendes kolleger behøver at gøre noget.

- Deltagerne skal ikke længere svare på mails, hvorefter vi skal samle tingene i et regneark. Nu tilmelder deltagerne sig online og NemTilmeld skaber automatisk overblik.

Det er desuden blevet nemmere for Anette og hendes kolleger at understøtte de lokale afdelinger, da de blot kan sende dem et link, hvor lokalafdelingen kan følge med i tilmeldingen til f.eks. et fyraftensmøde. En værdifuld funktion med det antal events, STARK afholder hvert år.

NemTilmeld giver struktur og frigiver ”god tid”

En stor fordel for STARK er, at NemTilmeld er med til at sætte struktur på den måde, STARK administrerer events. Derfor er det let for den centrale marketingafdeling at have et overblik over både nationale og lokale events.

NemTilmeld medvirker også til, at STARKs marketingsafdeling kan udnytte deres ressourcer bedre. Tidligere brugte de meget tid på driftsopgaver, hvor de nu har tid til bl.a. analyse, som Anette uddyber.

- Vi brugte meget tid på at sætte tilmeldinger op i regneark. NemTilmeld frigiver tid til at analysere og fordybe sig i data om deltagerne. Det havde vi ikke tid til tidligere. Vi har nu tid til de rigtige fokusområder frem for drift, drift, drift.

Anette nævner i øvrigt, at NemTilmeld har gjort det nemmere for STARK at holde flere events uden at bruge mere tid på drift og administration. Nu bliver tiden i stedet brugt på markedsføring og videreudvikling af events.

NemTilmeld serviceniveau er meget højt

Anette har ikke ofte brug for hjælp fra NemTilmeld, men når hun har, oplever hun hurtig respons og god hjælp.

Hun anbefaler NemTilmeld til alle, der planlægger og afholder events – både dem som afholder mange events – men også virksomheder, som skal i gang med at holde events. Så gør man tingene rigtig fra start, slår Anette fast.

 

Kunne du også tænke dig at prøve NemTilmeld?

Prøv det for 0 kr.
...

"Den tid, jeg før brugte på at besvare 300 mails, bruger jeg nu i stedet på "sjove" opgaver. Administration er nødvenlig, men det skal helst ikke stjæle for meget tid. Det hjælper NemTilmeld med."

- Dorthe Kramer, Business Support Officer, BASF A/S

Læs hele casen
...

"Jeg vil klart anbefale NemTilmeld. Der er ingen grund til at gøre tilmelding til arrangementer sværere og mere tidskrævende end nødvendig"

- Henriette Wulff, Chef for ledelsessekretariatet, Dyrenes Beskyttelse

Læs hele casen

For dem er tilmelding nemt